29. apr. 2017

Kreative sysler på en solrig dag

Det er længe siden jeg har været rigtig kreativ, hvilket er ærgerlig da jeg er en kreativ sjæl. Det er noget der giver mig ro i hverdagen at sidde med mine kreative sysler eller at planlægge kommende projekter. Desværre er jeg også lidt typen der har så mange projekter i gang, at jeg aldrig får færdiggjort noget helt. Men i dag er det anderledes. 

Jeg købte for et par uger siden nogle mønstre fra 1940'erne, til at lave filt blomster-brocher. I går modtog jeg så filt i forskellige farver og i dag fik jeg færdiggjort min første broche! Disse blomster-brocher er perfekte her til foråret.
Jeg har planer om at lave flere og eventuelt lave en giveaway her på bloggen og/eller på min instagram.

Her er der billeder af det færdige resultat!


Jeg valgte at pynte med lidt perler omkring hvor broche-pinnen er limet fast. Det giver det et lidt finere look og man lægger ikke helt så meget mærke til limen. 


Kunne i være interesseret i en giveaway med en-to blomster brocher? Jeg kan lave mange forskellige slags, så det er ikke sikkert det lige bliver denne. 


Recap: It's been a long time since I've been creative for real, which is sad because I am a creative soul. I'm also one of those who have a lot of ideas and projects, which I never finish. But today it's different! 

I bought some patterns from the 1940's, for some felt flower-brooches and today I finished one. I really like these and they're perfect for spring. I'm planning to do a giveaway with one or two flower brooches very soon, here on the blog and/or on my instagram.

I decided to decorate the brooch with some pearls, because it finish the look a bit and then you can't see the glue too much, hehe.

Would any of you be interested in a giveaway with one or two of these flower-brooches? I can make many different kinds and I'm not sure of which should be for my giveaway.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar