23. okt. 2016

Efterårstur til Vesterhavet

Det har lige været efterårsferie for en masse. Jeg brugte størstedelen af ugen på at besøge Vesterhavet sammen med min familie og min kæreste. Det var super skønt med al den friske luft og smukke omgivelser. Vi besøgte blandt andet Rubgjerg Knude Fyr, som er et skønt lille område med et gammelt fyrtårn, fra omkring år 1900, der desværre meget snart falder i havet. Det er et ret specielt sted, fyldt med store bakker af sand. 

På turen til Vesterhavet, fik jeg slappet rigtig godt af. Jeg fik også tænkt rigtig meget over, hvad jeg egentlig gerne vil blive bedre til, samtidig med at jeg fik dagdrømt en del. Jeg drømmer om at lære at strikke. Vil virkelig gerne kunne strikke lækre sweaters og cardiganer. Jeg kan i forvejen strikke lidt, men slet ikke noget i nærheden af den slags jeg gerne vil kunne strikke, nok nærmere et halstørklæde. Jeg vil også rigtig gerne sy noget mere. Jeg har fået syet min nederdel færdig, men det vil der snart komme et indlæg om.
Så at blive lidt bedre til selv at lave tøj, det er et mål jeg har.

Men nu er jeg hjemme igen og det er nu også dejligt.




Min kæreste og jeg.


Et gammelt damp-tog, som jeg gerne vil køre med en dag.


Recap: I went on a small trip to Vesterhavet in Jutland, here in Denmark, with my family and my love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar