16. aug. 2016

Endnu en fødselsdag

Så blev det min tur til at fylde år. Jeg er nu 23 år og jeg må sige at jeg synes tiden flyver afsted. Det seneste år har været op og ned, men jeg synes faktisk at det har været et af de bedre, på trods af nogle store nedture. Men jeg har udviklet mig en del... for det første er jeg blevet gladere indeni. For det andet har jeg snart boet med min kæreste i et år og dét går bare rigtig dejligt. Føler virkelig det var det helt rette valg jeg tog i sin tid.

I lørdags blev jeg fejret af familie og min kæreste. Det var en rigtig dejlig dag og jeg følte mig godt tilpas. Jeg fik også nogle dejlige gaver, udover en masse hjemmebagte boller og lækker lagkage.
Jeg var så heldig at få en rejse grammofon til min meget lille pladesamling, som nu forhåbentligt kan vokse sig større. Pladeafspilleren er virkelig fin og i retro design. Lige som jeg vil have den! Udover den fik jeg en LP med Billie Holiday, en lækker BH som jeg selv synes er lidt vintage-inspireret, en tekop med underkop og tallerken til mine teselskaber, varm kakao og penge.

Jeg føler mig så heldig!


Mit look på min fødselsdag. // My birthday look.


Jaa, min nye pladespiller! // My new record player, yay!



Recap: Last saturday it was my turn to turn 23 years. And I think time flies. The last year has been with ups and downs, but even though there have been some big downs, I still feel that the last year has been good. I feel like I have developed and I feel like I have been more happy inside. And soon I have been living with my boyfriend for about a year or so... and I don't regret my decision on moving in back then, because it has been so great and nice!


I celebrated my birthday with my family and my boyfriend. We got delicious food and cake. I also got some gifts, among others I got a portable record player!!! I can finally play some of my records and buy more. It is in a retro design, which I like. I also got a record with Billie Holiday, a nice bra in a vintage design (I think), a teacup with plate and such... and money.

I feel so lucky!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar