15. maj 2016

Se min kjole I

Jeg er efterhånden ved at have et par kjoler i min garderobe, som jeg egentlig rigtig gerne vil vise frem. Derfor har jeg besluttet mig for at vise jer mine kjoler en efter en... både ægte vintage og vintage-inspireret. Jeg kommer til at kalde det "Se min kjole" og jeg vil selvfølgelig fortælle hvor de forskellige kjoler er købt henne.

Den første kjole er en af dem jeg lige har modtaget med posten, sammen med tre andre kjoler fra 1940'erne. De er købt af en privat sælger via denne Facebook-gruppe. Denne petroleumsblå kjole fra 40'erne sidder rigtig godt, har en skøn farve og så er den i en perfekt stand. Dens fine detaljer foran, omkring maven, gør kjolen meget spændende at se på. Jeg er også rigtig vild med kraven og så synes jeg denne farve er rigtig god til både min øjenfarve og min hårfarve.
Kjolen her er en af mine absolut yndlings kjoler, sammen med en rødlig kjole fra samme sælger, som jeg også glæder mig til at vise jer.


Min veninde og jeg var taget afsted til havnen, for at tage en masse billeder af hende og af mig. Vi fandt et rigtig fint spot, hvor vi kunne være for os selv og samtidig var lyset fra solen, der var ved at gå ned, helt perfekt. Vi havde det sjovt og selvom jeg er virkelig akavet foran et kamera, kom der nogle gode billeder ud af det.


Kjolens detaljer omkring maven er super smukke. Kjolen er meget velholdt, uden huller eller misfarvninger.


Håber at i vil synes godt om at følge med i min garderobe og dens udvikling. 


Recap: I've decided to show you my dresses one at the time in these blog-posts called 'Se min kjole'.
The first one is this beautiful, 1940's dress in a petrol blue colour and it fits perfectly. I got it from a private seller with three other dresses from the 40's too! This one has a lovely colour that looks good with my hair- and eyecolour. It also has a beautiful detail at the waist and the dress is in perfect condition. This dress is one of my absolute favourite dresses together with a red one I got from the same seller.
My friend and I went to the harbour where we took a lot of photos. Even though I'm very goofy in front of a camera, we got a few good shots of me in the dress. And we were having lots of fun.
I hope you'll like to follow my wardrobe's development and to see my beautiful dresses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar