12. apr. 2016

Et gråt indlæg til en grå dag

Vi er godt i gang med foråret og solen skinner mere og mere... men i dag er en grå dag. Det regner og den blå himmel er ikke til at se. Jeg glæder mig allerede til de solrige dage, hvor man kan mærke overskuddet komme, nærmest gennem solens stråler. Jeg plejer ikke at glæde mig til sommer... faktisk hadede jeg sommer da jeg var yngre. Men det har virkelig ændret sig, jeg glæder mig til solen og til at gå uden jakke. Jeg glæder mig til sommerkjoler og ture udenfor.

Men i dag er grå. Jeg har følt mig lidt dvask og det tog længe, at komme i gang med dagen. Heldigvis har jeg en dejlig playliste på spotify, fyldt med musik der giver mig overskud og gør mig i godt humør. Jeg har lige bestilt noget nyt musik, som jeg regner med at vise jer når det ankommer. Jeg elsker musik og har faktisk en ret speciel smag, udover at jeg lytter til en del vintage musik.



Recap: Today is a grey day. I can't wait for summer to start. I used to hate summer, but that has changed. Now I can't wait to walk outside without a jacket in my summerdresses, yay!
Today I've been listening to a lot of music, listen to my playlist here. I have ordered some new music and when it arrives I will show it to you guys... I actually have a speciel taste in music besides the vintage-musik I listen to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar