4. mar. 2016

Føler mig hjemme

Aah, endelig er alle mine ting flyttet ud til mit nye hjem. 
Vi er så småt ved at være kommet på plads, men der mangler stadigvæk lidt styr på den ene ende af lejligheden. Der er også nogle få ting som skal hænges op. Er super glad for at have taget denne beslutning, om flytte sammen med min dejlige kæreste. Glæder mig til en rar fremtid med ham!

I dag har jeg været til et vigtigt møde, øvet mig i at sætte mit tørklæde anderledes og så har jeg lavet god, sund aftensmad eftersom jeg forsøger mig med at tabe mig. Det kræver dog en kostændring, hvilket jeg føler jeg har mulighed for at gå i gang med nu. 

Derudover har jeg en masse jeg gerne vil vise jer her på bloggen. Bl.a. en smuk kjole som jeg fandt i en genbrug for kun 80 kr... og den viser sig at være fra omkring 40'erne! Føler mig super heldig. Jeg har også lige bestilt en anden kjole fra 40'erne og købt lidt tøj fra en veninde. Alt sammen noget jeg gerne vil vise jer. Ligesom mit outfit i dag. 


Outfit detaljer
Bukser: Collectif
Bluse: H&M
Bælte: Genbrug
Tørklæde: Genbrug

Jeg har også fået sat tørklædet lidt anderledes i dag (Tutorial her) og føler mig super fin! Læbestiften er også noget nyt- jeg har mikset min primære røde læbestift med en orange. Det gør at en passer lidt bedre til mit tørklæde.
Jeg føler virkelig at 40'erne er "min" tids-periode... samtidig med at jeg også har en interesse for 30'erne og 50'erne! 40'erne er dog det jeg føler mig mest tilpas og hjemme i, hvad angår moden fra dengang. 




Recap: I've finally moved in woth my boyfriend!
We still need to do a lot in our home, but I feel so happy to finally have moved and finally to have all of my stuff with me again.
Today I've been to a meeting, testing a new way to do my headscarf and making some healthy, delicious food. I'm trying to lose some weight and I finally feel that I have the opportunity. Besides that I have a lot to show you in the future- I bought a dress in a charity shop for no money and it turns out to be from around the 40's! I feel so lucky. I've also bought some clothes from a friend and a dress from the 1940's that I'm waiting for to arrive. But today I want to show you my outfit (Tutorial for the headscarf)... I really feel like the 1940's is "my" time period when it comes to fashion. I do also love the 1930's and the 1950's.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar