18. mar. 2016

Blå kjole fra vintage-messen

Jeg havde desværre ikke nået, at spare sammen inden vintage-messen sidste weekend, så havde ikke meget at gøre med. Dog faldt jeg for denne smukke lyseblå kjole som sidder perfekt. Den er købt ved Pias stand til messen og var faktisk den først kjole jeg fandt. Jeg lod den dog hænge til at starte med, fordi jeg ville se om der var andet jeg hellere ville have... der var så meget smukt, men valget faldt altså til sidst på denne lyseblå kjole.


Kjolen har nogle rigtig fine broderede detaljer og små perler hist og her... men det var især de fine lommer jeg faldt for. Jeg har sjældent lommer i tøjet, men kan ellers rigtig godt lide lommer! Så det var jo bare fantastisk at kjolen passede perfekt.



Recap: I bought this blue dress at the vintage fair.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar