10. feb. 2016

Teselskab midt i en flytning

Så har jeg været til teselskab!
Det var så super hyggeligt. Vi fik spist en masse lækkerier, drukket omkring seks forskellige slags te og havde stearinlys tændt... vi fik snakket en masse om både sjove ting, men også alvorlige ting. Det var så fantastisk! Det skal helt sikkert gentages. 

Men ellers så står jeg midt i en flytning og det er virkelig stressende. Jeg glæder mig til at få alle mine ting på plads i mit nye hjem sammen med min kæreste. I dag har den mest stået på afslapning dog, det har jeg nemlig haft brug for. Så der er blevet lyttet til en masse musik og så gik jeg rundt i min natkåbe den første halvdel af dagen, haha. Skønt!

Billede fra teselskabet hos en god, ny veninde!


Recap: The teaparty was amazing! We drank a lot of tea and talked about a lot of things we have in common... I can't wait until next time.
I'm in the middle of moving into my boyfriend's place. It's really stressfull, so today I've been relaxing most of the day in my nightrobe, yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar