10. jan. 2016

Min nye hat

Så er både jul og nytår ovre.
Jeg har haft en rigtig god ferie sammen med familie, veninder og kæreste. Juleaften forløb helt som det plejer med god julemad, sang om jultræ og gaver der skal åbnes. De gaver jeg fik blev jeg virkelig glad for! Jeg fik en gammel broche, tøj, en cd og lidt andet. Jeg fik også denne smukke hat, som jeg har på, på billedet. Den er fra en dansk butik kaldet Magic House og er i farven 'terracotta'. Den er virkelig lækker kvalitet og jeg glæder mig til at få den brugt her til foråret, hvor det forhåbentligt ikke blæser helt så meget.



Recap: Christmas and new years eve is over.
I've had an amazing holiday with my family, my friends and my boyfriend. Christmas eve was great with good food and lovely gifts. I got an old brooch, clothing, an album and some other pretty stuff. I also got the hat I wear on the photo... it's from a Danish shop called Magic House and is in the colour 'terracotta'. It's a nice quality hat and I hope to wear it a lot this spring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar