16. jan. 2016

Hyggelige planer og godt humør

Jeg har det godt for tiden!
Tiden går med en masse hyggelige aktiviteter. Jeg skal bl.a. til et teselskab i starten af februar og der skal jeg medbringe scones. Derfor fik jeg bagt nogle super lækre scones, for lige at se om jeg stadig kan bage bare lidt. Det er ved at være nogle år siden at jeg sidst bagt, men de blev virkelig gode alligevel. Opskriften jeg brugte kan i finde her.
Udover lidt planlægning af teselskab, så har jeg også været kreativ. Jeg har planer om at skulle være mere kreativ dette år, eftersom jeg har virkelig godt af det og så synes jeg jo også det er rigtig rart, at få brugt mine kreative evner. Derfor har jeg syet lidt prøver af alt muligt! Faktisk så købte jeg for en måneds tid siden, en sybog fra 1950'erne. Den skal jeg til at kigge lidt mere i og det glæder jeg mig til. Får samlet en masse inspiration ind til forskellige sy-projekter... nu er det bare om at komme i gang.



Recap: I'm feeling good!
I'm doing a lot of lovely activities lately. In February I'm going to a teaparty, so I wanted to practise my baking skills after some years without baking at all... and it ended up with some good and tasty scones!
I've also been more creative, because one of my new year resolutions is to be more creative this year. I enjoy sewing, drawing, playing music and lots of other creative activites. Actually I've bought a book about sewing and with some patterns, from the 1950s. Yay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar