20. jan. 2016

Dagens outfit: Mit eneste par bukser

I dag har været skøn!
Først og fremmest fordi jeg har haft besøg af en veninde jeg har meget kær. Vi tog os tid til at tage lidt billeder af hinanden og især af mit outfit, da jeg rigtig gerne vil vise jer hvad jeg har haft på i dag. I kan læse nærmere om hvor det er fra, under billederne.
Udover dette ret så kolde og hyggelige photoshoot, fik jeg også gået en lang tur med min kæreste her til formiddag. Det var virkelig rart! 

Skjorte - Købt af en veninde // Bukser - Collectif // Sko - Vintage fra Morfars Moustache 

 Halskæde - Fundet på mine forældres loft

Hårspænde - Fået i gave // Øreringe - Fået i gave // Hårnet - Hjemmelavet


Recap: Today has been wonderful!
I went for a long walk with my love and I've also been spending time with a lovely friend and we took some photos of each other and of what I'm wearing today. I bought the shirt from a friend, the pants are from Collectif and my shoes are vintage from Morfars Moustache. The necklace I found at my parents' place and my earrings was a gift. I got the hairclip as a gift too and the snood I've made myself. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar