31. jan. 2016

Åh ja! Nytårsfortsæt

Jeg ved godt vi allerede er nået til februar, men jeg kunne nu alligevel godt tænke mig, at fortælle jer om mine nytårsfortsæt... hvis man overhovedet kan kalde dem det.
For jeg valgte for nyligt at ændre mine nytårsfortsæt. Dette skyldes at jeg er blevet klogere på nogle ting efter lang tids tænkning, at jeg har regnet ud at der skal tages mindre skridt, for at opnå et endeligt resultat. For at holde mig selv op på de nye nytårsfortsæt, deler jeg dem nu med jer.


1) Mindre tid på computeren
En ting jeg altid har haft svært ved er at lægge computeren fra mig. Det lyder meget enkelt at slukke den og lægge den til side, men når man er vant til at bruge den hver dag, stort set hele dagen, så er det sværere end man lige tror. Derfor har jeg besluttet mig for at starte ud med at slukke den mindst tre timer om eftermiddagen. Der er indtil videre gået ret godt og jeg føler at jeg får brugt min tid på noget der er meget bedre for mig.


2) Mere kreativitet.
I forbindelse med at skulle være mindre på computeren, tænkte jeg at jeg jo så skulle finde på noget nyt at få tiden til at gå med. Jeg elsker at være kreativ og ser mig selv som en meget kreativ person, fyldt med idéer der bare sjældent bliver ført ud i livet. Derfor skal jeg da selvfølgelig til at bruge mere tid på ting som jeg elsker at lave. Det kan være syning, tegning eller måske at lave smykker, som jeg jo har nævnt tidligere at jeg er i gang med. 

3) Skab en morgenrutine.
Dette er noget jeg længe har tænkt på og som jeg virkelig arbejder på skal lykkes. Min morgenrutine er en smule forvirrende... sommetider ikke-eksisterende. Men faktisk har jeg masser af tid om morgenen, eftersom alle mine aftaler og min skole ligger om eftermiddagen. Derfor har jeg valgt at jeg skal til at stå tidligere op og skabe mig selv en morgenrutine. Det er helt sikkert det sundeste for mig!


4) Udvikle min stil.
Sidst men ikke mindst har jeg et ønske om, at få endnu mere pin-up og vintage ind i min garderobe! Jeg blev inspireret af en på youtube der har sat som mål, at hun skal klæde sig pin-up/intage-inspireret hver dag... selvfølgelig i en lidt mere afslappet udgave når hun ikke har overskuddet eller tiden. Dette fik mig til at tænke på at jeg tit render rundt herhjemme i bare ben og tanktop. Men egentlig føler jeg mig allerbedst tilpas, når jeg har gjort noget ud af mig selv. Så som en del af min morgenrutine vil jeg gerne gøre noget mere for, at klæde mig som jeg elsker at klæde mig... og så vil jeg arbejde på at finde afslappende tøj, i stilen, til de dage hvor jeg ikke rigtig orker noget. Jeg har bl.a. skaffet mig to natkåber som er rare at rende rundt i, i de dage hvor jeg slet ikke orker.

Dette er mine fire nytårsfortsæt... og så vil jeg selvfølgelig gerne fortsætte med at have det godt. Året 2015 var noget af et år. Det startede hårdt ud, men så var det som om det hele blev lidt bedre... dog sluttede det i kaos pga. sygdom i min nære familie. Heldigvis er alting bedre nu og jeg føler virkelig det nye år her bliver et godt år sammen med familie, veninder og kæreste!

Hvad er jeres nytårsfortsæt?


Recap: I just wanted to share my new year resolutions even though we're in february now. I want to spare less time on my computer. I've decided that everyday I have to turn off my computer (Which is always on) in at least three hours a day. Then I want to use my new free time on creative projects such as sewing, drawing and making jewelry.
I also want to make myself a morning routine because I have a lot of time in the morning, but I don't use it that well. At last I want to dress pin-up and vintage even more than I do now. I really want to feel fabulous even though I'm having an off-day. So I've bougt some nightcoats for the days where I want to do nothing
And of course I want to stay happy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar