19. nov. 2015

En lille start på julen

I weekenden var jeg jo som nævnt på besøg hos min familie. Begge mine søskende var hjemme og vi besluttede os for, hele familien, at tage til Egeskov julemarked. Vi hyggede os rigtigt, mine søskende, min brors kæreste og jeg tog i labyrinten, som egentlig var sværere at finde rundt i end vi lige regnede med. Vi besøgte også Dracula, hvilket jeg ikke har turdet før nu, haha! Min far nød at se på de gamle biler, motorcykler og knallerter og min mor fik en masse inspiration fra de forskellige juledekorationer der var på markedet. 

Jeg har altid været rigtig glad for store, gamle bygninger... slotte, kirker, borge, klostre og hvad jeg ellers indtil videre har set. Egeskov slot er super smukt og omgivelserne rigtig dejlige. Der var pyntet fint op med gran og juletræer... og så var der 3000 nisser i et af lokalerne.
Jeg er vild med julen, simpelthen! Så har været i julehumør siden.

Egeskov slot

En gammeldags kiosk og en af de gamle biler. // An oldschool kiosk and one of the old cars.

Flot gammel bil! / Nice old car!

 Recap: As mentioned I went down to visit my family. My sister and brother was home too and we decided to visit Egeskov castle christmas-market. My sister, brother, brother's girlfriend and I went in to the labyrinth and had fun with that... we also visited Dracula (A doll they have in a dark room) who I haven't visited ever in my life, haha! My dad liked the old cars and motorbikes and my mother found some inspiration for some christmas-dekoration. We had a really nice day!

I've always loved big old buildings... castles, churches ect. Egeskov castle is super beautiful and so is it's surroundings. I really like christmas! And I've been in a christmas kind of mood since the market.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar