9. aug. 2015

Lidt til morgener og dvaske søndage

Jeg var med en veninde ude og shoppe lidt i fredags. Vi tog ind i en second hand-butik og der var kommet nye sager som vi begge faldt for! Min veninde fandt de smukkeste bukser og jeg fandt en yndig natkåbe. Jeg har allerede haft den på to gange og den er virkelig behagelig, blød og dejligt luftig at have på. Jeg er ret glad for den, især fordi jeg nu kan føle mig yndig når jeg står op om morgenen, men også når jeg har brug for at slappe af en søndag som denne. Lige da jeg købte den tænkte jeg at det måske var lidt af et impulskøb, men eftersom jeg allerede har brugt den... ja, så er det jo et godt køb!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Er lidt misundelig, har længe søgt efter sådan en fin morgenkåbe 😃

    // www.dittepip.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også super glad for den! :D Håber du finder den perfekte morgenkåbe til dig.

      Slet