27. apr. 2015

Blomster til håret og et tørklæde

For en uges tid siden modtog jeg en fin lille pakke, med to blomster til håret fra Rock Rockabilly.
Da jeg åbnede pakken var de pakket yndigt ind i lyserødt papir og der lå et fint lille "Thank you"-kort i bunden. Det gør mig så glad at der findes små shops som denne hvor man kan finde smukke accessories til håret. Som rigtig mange nok har lagt mærke til, så er det nærmest et "must" med blomster til håret, hvis man vil have den perfekte rockabilly/pin up garderobe. 


Blomsterne er utrolig fine. Farverne er super klare og kvaliteten er lækker. Især det spænde med de to blomster er virkelig lækkert at se på og røre ved. Jeg er ret overrasket, eftersom jeg som regel har været vant til hårblomster fra butikker som H&M og det her er simpelthen noget helthelt andet!


Spændet de sidder på er virkelig stærkt og kan holde sig rigtig godt fast, til mit ellers store og tykke hår. Det eneste minus jeg har at komme med er at spændet på solsikken sidder lidt dumt, så det er svært at komme til at åbne spændet uden at komme til at mase blomsten... men det er virkelig det eneste jeg kan finde og jeg er sikker på disse bliver brugt rigtig meget her til sommer!


Når nu vi er ved det med hår og tilbehør til håret, så tænkte jeg at jeg lige ville vise jer mit første forsøg på at style mit hår med et tørklæde! Det tog mig lidt tid lige at finde ud af, hvordan jeg bedst kunne sætte det synlige hår i forhold til tørklædet. Jeg valgte så at sætte det meste hår op i en knold med nogle hårnåle, så tage tørklædet på og til sidst lave en lille pin curl foran! Synes selv resultatet blev rigtig godt!

Hvad tænker i? Og hvad er jeres yndlings accessories til håret?

2 kommentarer: